Nyheter

Använd griffeltavlor & griffelpennor i ditt företag

Skyltar erbjuder ett av de allra enklaste sätten för till exempel en restaurang att pocka på kundernas uppmärksamhet. Med hjälp av digital reklam kan du förvisso marknadsföra ditt företag på nätet, men kraften hos traditionella skyltar bör aldrig underskattas. Därför bör du skaffa griffeltavlor & griffelpennor om du driver en restaurang, ett café, en pub eller en butik av något slag.

Skyltab är proffs på griffeltavlor & griffelpennor. Här finns vad som behövs för att kommunicera på griffelyta.

Med hjälp av sådana tavlor kan du nämligen marknadsföra ditt företag och samtidigt ha roligt på jobbet. Det är lika givande som användbart att skriva om företagets produkter eller tjänster på dessa skyltar. Allra roligast blir detta om du använder svarta griffeltavlor & griffelpennor i olika färger tillsammans. Men du kan såklart även välja att använda vita pennor om du föredrar sådana!

Därför använder företag griffeltavlor & griffelpennor

Det finns många olika skäl till att företag runt om i landet använder griffeltavlor & griffelpennor i sin marknadsföring:

  • Det är trendigt att göra detta Detta kan vara en starkt bidragande orsak till att dessa tavlor är så vanligt förekommande i trendiga barer och restauranger.
  • Griffeltavlor erbjuder ett kostnadseffektivt sätt att marknadsföra menyn, varor eller tjänster Det är billigt att köpa in material och rita snygga budskap på griffeltavlor. Därmed erbjuder dessa ett väldigt kostnadseffektivt sätt att marknadsföra företagets tjänster eller produkter på. Du kan gärna visa upp menyn på detta sätt om du driver en restaurang, ett café eller en bar.
  • Det är enkelt att förändra budskapet När du har ett budskap som förändras med tiden är det viktigt att du enkelt kan ändra det. Detta kan du göra när du själv ritar upp ditt säljande budskap på en griffeltavla. Vid behov är det ju bara att sudda ut budskapet och rita ett nytt!
  • Dessa tavlor ger resultat Ytterligare ett skäl att testa detta sätt att marknadsföra ditt företag är att det ger resultat. Det är därmed inte bara kostnadseffektivt utan även effektivt när det kommer till att faktiskt göra skillnad. Detta gäller framför allt om du framför ditt budskap på ett snyggt sätt och gärna är lite kreativ med utformningen.

Dessutom kan vem som helst komma igång, så sätt igång och fundera på vad du kan skapa!